Många samtal blir det!

Jag åkte till mitt föräldrahem i Ramnäs idag, särskillt för att ringa massa viktiga samtal, eftersom jag själv inte har skaffat mig hemtelefon. Jag ringde Folksam, Sibylle, Mamamia, Tittut och TT-line.
Från folksam behövde jag mitt resebevis eftersom vi ska åka bil till Serbien om två veckor :D
Sibylle, Mamamia och Tittut ringde jag för att boka könsultraljud. Det slutade med att jag valde Tittut, den 16/6 ska vi dit och "tittuta" vilket som ligger i magen, en Juliana eller en Jaani :D SPÄNNANDE!
Jag bokade också färja från Trelleborg-Rostock, samt Rostock-Trelleborg, eftersom det annars kan bli svårt att korsa havet med bilen :P
Som sagt så åker vi om två veckor, och min snälla mor har äntligen ändrat sig och vi får faktiskt låna hennes nya bil ner dit! Det innebär AC och manuellt växlad bil, vilket jag bara älskar!! STORT TACK till min mamma!

Jag var hos barnmorskan idag och fick lyssna på hjärtljuden för första gången, det lät jämnt och fint. Pulsen låg på 144.
Spännande att se vilken "sort" det blir, min mage ser ut som en "tjejmage" iaf. Den växer åt alla håll, i jämförelse med min systers mage som bara växer rakt framåt! Men man kan ju inte förlita sig helt på skrock, så vi får se den 16:e.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Saara! Vilken fin sida du har. Roligt att ni ska åka på semester. Jag ska åka till Finland på söndag och blir borta en vecka. Hoppas katterna klarar sig med Unto :)



Kraaaam Helena

2009-06-05 @ 11:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0