Könet på vårat barn är...

EN FLICKA!!!

Ett glädjande besked för många i vår närhet, då vi endast har fått pojkar hittills i våra kretsar, åå så duktiga jag och Zsolt har varit ;)
Hon ville som vanligt inte sköta sig hos doktorn och vägrade lägga sig till rätta så att man skulle kunna spana in rumpan på henne... Jag fick vrida och vända på mig, till och med hoppa runt där på Tittut, och få in en extra expert innan man kunde konstatera att det är en tös! :D

Jag har även bestämt mig för att min storesyster Satu ska bli gudmor till lilla Moa Juliana Tarvainen!


Kommentarer
Postat av: Nathalie-Ungmamma till Athida

woho :P

2009-06-17 @ 08:31:34
URL: http://nathalief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0