Tatuering

     
Jag skaffade mig en liten tatuering när vi åkte förbi Budapest på vägen till Balaton i Ungern :)
Funderar på att sen lägga till ett band där det står Moa, om allt fortsättningsvis går bra och vi får ut vår lilla ängel att älska och vörda.
Tatueraren var lite strange, och han slarvade med Zsolts tatuering... men jag är iaf nöjd med min :)
Tatueraren hette också Zsolt btw :P Han var lite väl dominant om hur min tatuering skulle se ut och vilken blomma det skulle vara. JAG vill ha en ROS! Hans kommentar var att rosor är fula och dyra blommor, och inte alls populära i Ungern, men vafan, jag bor i SVERIGE! Jag lyckades få honom att fatta att jag endast ville ha en ros, men då blev det snack om storleken istället, som grädde på moset. Han ville göra en som var typ 3 gånger så stor som den jag skaffade till slut, plus att han ville ha med en skälk som skulle se ut som att den går igenom min hud på nåt vis.... Men hallå, så mycket plats har jag faktiskt inte på mina små C-kupor :P
Så sen blev jag då kallar för "dyra damen" bara för att jag ville ha en så lyxig blomma som tatuering... men helt ärligt, GET REAL!
Nej, han gick mig faktiskt på nerverna en hel del, och sen när han använt samma färg för länge på min sambos tatuering, så att den blev jätte ljus grå, fick mig ju inte att ändra uppfattning om honom iaf.
Så nu måste min sambo gå till en tatuerare i västerås och fylla i sin nya tatuering för ytterligare 2000 baloobas!
Min tattoo kostade bara 200 kronor, och Zsolts kostade 1000 (+2000 för ifyllnaden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0