Läkarbesök

Nu har jag varit hos läkaren :) Det visade sig bara vara en hudinfektion på näsan :O
hahaha! Tycker det låter så roligt :P Att man kan få så mycket besvär och hinna bli så orolig bara p.g.a. näsan, jag tänkte ju att jag snart skulle dö av svin-influensan eller nåt. Haha, Silly me!
Halsmandlarna och körteln i kinden är bara en reaktion som kroppen får, för att visa att det är något fel nånstans.
Så nu ska jag smörja in näsan med en kräm, 2-3 ggr/dag. Skönt att det inte var nåt värre.

Zsolt lyckades man ju inte få liv i, så jag fick åka med syster Sirpa istället. Hade faktiskt inte lust att åka själv.
Så tog vi oss en sväng in på systemet, för där hör ju verkligen två gravida kvinnor hemma :S Men jag skulle bara inhandla lite alkoholfritt vin till ikväll :) Vi ska åka till v-ås och grilla med Poki, Micke och resten, ska bli såå skönt och mysigt :)


Katten smet för övrigt ut nyss, Presley alltså. Stackaren är ju innekatt från stan, klart hon blir frestad att ge sig ut  lite på landet, men om hon bara visste vilka faror som lurar :S


Nu ska jag fortsätta sitta vid datorn ett tag, sen blir det att käka jordgubbar, sen försöka väcka Zsolt en gång för alla. Hmmm, undrar vilken metod som skulle funka snabbast...? Moahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0