Friday!

Yes, today is Friday... Jag vaknade runt klockan 10, vilket är ganska lagom, kommer dock innebära att jag kommer bli trött runt klockan 22 ikväll :( Det har nämligen blivit så numera att jag endast orkar vara vaken i ca 12 timmar, sen vill min kropp sova! Men jag antar att Zsolt vill vara vaken lite längde ikväll eftersom det är fredag, så jag får anstränga mig lite extra för hans skull, och kanske sova lite i eftermiddag.
Hihi, när jag gick ner till köket låg det en hundring på bordet, med en lapp där det stod
"Pengar till nått gott till dig. Puss puss din Zsolt."
Och det uppskattar jag verkligen! För jag är SÅÅ sugen på jordgubbar med grädde ;P

Jag har för övrigt underhållit mig själv med att klippa lite i håret... Det slutade med lugg, vilket jag brukar trivas i ganska bra, och verkar göra det denna gång också :) Har ju inte råd att ta mig till frisören så ofta, så det är bra att man kan förnya sig själv på egen hand, lite smått iaf.

Nu ska jag ta mammas bil och brumma iväg till Willys i Sura och köpa jordgubbar och grädde! mmmmm, LOVELY!


Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Jag har alltid gillat namnet sen första gången jag hörde det.

Så satt jag och mannen och tittade på namnlistor och han såg det och frågade om jag gillade det, och det gjorde jag ju så det vart det :).

Inte "roligare" än så :)

2009-07-24 @ 19:41:00
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0