Aj aj aj, Sjuk... ?


Jag har sånna knasiga symptom att jag inte vet om jag är sjuk eller inte.

Har aldrig haft denna kombination av besvär förut, och speciellt inte fokuserat på bara höger sida.

  • Min högra halsmandel är JÄTTE stor.
  • Min lymfkörtel i kinden är svullen som bara den.
  • Det ömmar i kinden när jag trycker, neråt mot munnen.
  • Min högra näsborre fick små "blåsor" utanpå igår kväll, som idag har börjat vätska.
    Högra näsborren är även dubbelt så stor som vanligt (!)
  • Jag har ont i huvudet och är öm i nacken på höger sida.

Jag ringde till sjukvårdsupplysningen nyss och hon i luren tyckte att det lät som en infektion, vilket inte är så bra när man är gravid. Jag fick en tid till Oxbackens Jourcentral kl.12.15 idag...
Fan, att man aldrig kan hålla sig frisk! Så fort man kommer till Sverige så ska allt börja krångla igen, jag som varit så stolt över att jag varit frisk under hela graviditeten, hittills.

Jag får väl gå och väcka Zsolt och äta lite breakfast innan vi åker till v-ås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0