Tråk, kallt, bio?

Sitter just nu och tråkar framför datorn och tv:n.
Zsolt duschar och Moa halvsover.
Jag ser fram emot imorgon, för då ska vi ut och handla :)
Blir julklappar och julmat ^^

Idag gick vi på en kort promenad, med vagn såklart. Det gick bra att skjuta vagnen även i snö faktiskt, det va ingen skillnad. Men jag hade dock för lite kläder på mig :S Liiite för kallt att gå i bara leggins på benen, höll på att förfrysa dom! Sen hade jag ju min lila höst-jacka på mig, inte så smart kanske. Men jag har tröttnat sååå på min skidjacka, som är den enda riktigt varma jackan jag har. Så får se om det blir så att jag köper en ny vinterjacka när jag ska shoppa upp mammas pengar på min födelsedag. En röd canada-goos jacka skulle inte vara helt fel ;)

Vi planerar att kanske gå på bio i helgen. Bara vi två, om min mamma kan ta hand om Moa i nån timme. Jag vill då se "2012", verkar ju asbra i alla reklamer och bakom kulisserna! :D Hoppas ju att man inte sett allt det häftiga redan, vilket kan hända när man ser reklamfilmer. Dom bygger liksom upp stämningen och förväntan genom att visa grymma scener från filmen i sina reklamfilmer. Sen när man väl ser den så märker man att det man såg på reklamen, faktiskt va allt dom hade att komma med. Handligen spelar ju ingen roll om man får reda på, för det är en Hollywood film, och då borde man kunna räkna ut hur det kommer att sluta i vilket fall som helst :P Men nu när jag tänker efter så är det ju en "Worlds-end-film", och hur gör man ett bra slut på en sån!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0