Syster & Jerry, ont, trummor, bio

Idag har vi haft en lugn och skön dag. Syster Satu var visserligen på besök med sin lilla Jerry, och jag fick ett strykbord! :D Haha. strykjärn av Lindvalls i julklapp och strykbord av Satu till födelsedagen :) Va ju verkligen på tiden. Har bott i lägneheten i 1 ½ år utan att skaffa mig det själv.

Jag har nåt skit i ögat, helt svullet och gör jätte ont. Kanske en sån där vagel... :S Låter så jävla äckligt!

Zsolt köpte Rockband "till mig" igår kväll på Ica-maxi. JÄTTE kul med trummor ju! Han tar givetvis gitarren, för den är ju omöjlig för mig, tycker den verkligen är skit svår. Vi spelade ju på Christers nya Playstation på julafton, och tänkte att ett sånt måste vi också ha! Men han hade dock Band Hero... trumset med cymbaler också. Jag har ju bara fyra pukor. Men det duger för oss.

Imorgon ska jag på Bio med Svärmor. Vi ska se Avatar, tror den är i 3D :S Coolt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0