Sjukstuga

Hemsk natt! Vi gick och la oss runt kl 20:00 igår, för vi va båda helt slut. Sen vaknade vi 21:40 och kunde inte somna om. JAG hade jätte ont i högerarmen, fast det va Zsolt som tagit sprutan :P Jätte konstigt.
Lever hur som helst på alvedon nu, men det hjälper inte mot muskelvärken i kroppen :(
Jag är helt säker på att det är svininfluensan jag har, för såhär dåligt har jag aldrig mått på samma gång :(:(:(
Har led-och muskelvärk i HELA kroppen, ont i huvudet, ont i halsen, ont i bihålorna, näsan rinner, antingen har jag frossa eller så är jag kokhet... men ingen feber! Ringde till 1177 och va orolig, men dom sa att jag skulle avvakta tills jag får feber. Frågade även om Moas tillstånd, hon bara sover och sover. Hon vaknar när hon ska ha mat, men sen vill hon bara sova, och gråter om vi försöker hålla henne vaken. Så det är väl bara att låta henne sova då. Dom sa iaf samma sak om Moa, att vi ska avvakta tills hon får feber. Men det har ingen av oss fått ännu.
Zsolt är för övrigt jätte förkyld och hostar jätte mycket!

Jag vill äta nu, men orkar inte laga mat :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0