Ramnäs, BVC, MAT

Nu sitter jag i Ramnäs som vanligt :P Zsolt ville åka hit... som vanligt :P
Vi har tänkt att sova här i några nätter, mamma behöver nämligen skjuts till köping imorgon för operation.

Vi var på BVC idag med Moa, det första riktiga läkarbesöket.
Läkaren tittade på Moas rygg, buk och mage mm. Hon höll upp en liten röd bil framför ögonen för att hon ville se att Moa kan fästa blicken och följa föremål med blicken, vilket hon kunde. Sen kom vi till biten då hon skulle få Moa att le... Moa var inte riktigt på humör för att le, jag menar, det va ju en helt främmande människa! Dessutom gjorde hon fel, hon pratade med ganska mörk röst, vilket inte riktigt intresserar Moa. Men sen pratade jag med ljus röst som jag brukar, och då kom ett litet smile :D
Hon är för övrigt 56,2 cm lång och väger 4595g, helt "normalstor".

Nu ska jag laga mat, blir potatisgratäng med kotletter. Lite "finmat" tycker jag , men det brukar det bli när vi kommer till Ramnäs :P Jag är jätte hungrig, har ju varit vaken sen klockan 8, vilket vi inte brukar vara. Åt två lingon-grova mackor med gurka på klockan 10. Så nu vill jag ha MAT.

Kommentarer
Postat av: Nathalie-Mamma till Athida

ta en promenad nu när du är här då? ;P

2009-12-01 @ 19:43:08
URL: http://nathalief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0