ont

Usch vad dåligt jag mår :( Känns som om jag har 40 graders feber, men min temp är helt som vanligt! Har liksom ont i muskler och leder, sådär "feber-ont" som man kan få. Näsan rinner, halsen svider och huvudet värker :( Inte bra. Orkar knappt sitta upp, ännu värre att aktivera och busa med Moa :/
Pratade med mamma i telefonen och hon tyckte det lät som att jag va deprimerad, vilket är mycket möjligt.
 
Zsolt åkte precis iväg till familjemottagningen för att ta den berömde "sprutan". Vilket jag inte tyckte va så smart eftersom jag är super sjuk och har noll energi, och om han får biverkningar av vaccinet, vem ska då ta hand om Moa? Men han vill ju inte lyssna på mig, så han får göra som han vill.
Jag tar sprutan nästa vecka, då jag förhoppningsvis mår bättre.

Kommentarer
Postat av: Nathalie-Mamma till Athida

Hm, synd med mjölken. Men samtidigt finns ju ersättning av en anledning, och många barn får ju enbart de. men om Moa får ont i magen av de kanske ni ska testa den laktosfria från apotektet? den kan man få på recept med så blir den billigare.



Ang hemlisarna kan jag inte skriva än vad de är. Tar nog 1 vecka till kanske :D

2009-12-10 @ 19:35:38
URL: http://nathalief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0