Moa, sprutan, pinsamt

Jag hade rätt med längden på Moa iaf ;) Hon är 57,5 cm lång... men hela 5kg tung! :O Det kom oväntat. Men det är väl bra.

Jag tog "sprutan" idag :S Gjorde inte så farligt ont, som vilken vaccinspruta som helst.
Visar sig snart om jag mår dåligt av den, börjar bli lite hängig, men har ju varit det varje kväll i en vecka nu.

Va på efterkontroll på MVC också. Blev mindre glad efter vägningen :( Har en del kilo att ta bort. Skit kul lagom till jul!? Nej.
Vill verkligen ha en OrbiTreck (eller vad det nu heter). Skulle vara bra att ha hemma i vardagsrummet :P Får väl nöja mig med att åka och simma och så småningom gå ner till gymmet här på klockartoprpet och änvända löpbandet :) Måste bara ha pengar och bli frisk först.
Nej nu vill jag inte prata mer om det, pinsamt ju :P
Bestämde mig för minipiller igen, istället för spiral. Jag vill visserligen inte planera in några fler barn just nu. Men man måste tänka lite framåt endå. Fast jag trivs med minipiller, för då upphör mina lingonveckor helt! :D Dream come true.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0