Julhandel-check!

Ja, nu har jag handat färdigt för julen :) Blev lite dyrare än jag tänkt mig, men det får vara!

Hittade även en tröja på Tati idag som jag kommer ha på julen. Man behöver faktiskt inte ha klänning kom jag på. Den va prissänkt 60% :D Det är inte ofta jag fyndar, så när jag väl gör det så blir jag jäte glad!

Nu ska jag ladda in ALLA bilder och vidoefilmer jag har på datorn till ett USB-minne som vi införskaffat. Det är nämligen så att när jag startar datorn så står det att jag måste se över hårddisken och för säkerhetsskull flytta allt innehåll till en annan hårddisk så att allt inte försvinner. Det är tydligen nåt allvarligt fel på den :( Typiskt, nu till jul och allt! Men måste verkligen ta vara på alla bilder och filmer på Moa, vill INTE förlora hennes första två månader i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0