Idol, skrik, glitter

Sitter och kollar på Idol 2009, det är väl sisådär efter att Mariette åkte ut förra veckan :(
Men Calle är ju kvar iaf :D Yey, heja Calle!
Den där gaphalsen Erik borde fan åka ut. Han kan ju inte sjunga en enda låt utan att blodådrorna på halsen ska se ut att spricka!

Jag ammade nyss Moa, hon verkar inte tycka om att ammas längre. Hon skriker för full hals när hon ska ta bröstet, och hon fattar inte heller att hon ska börja suga för att det ska komma mjölk. Men när hon väl gör rätt och äter så tycker hon ju om det och kan ligga i en timme. Jag kommer att amma i 4 månader, inte mer, inte mindre. Så nu är det nästan 2 månader kvar av skrikandet och "tvingandet" till bröstet.

Har klätt om granen idag, nu är den lite mer tätt pyntad och med "kast-glitter" :) Ser mycket finare ut.
Jag va på Ica Maxi för första gången själv med Moa. Va lite nervös att hon skulle vakna och bli ledsen eller hungrig, för jag kan ju inte amma bland massa folk. Fick t.om. en avstämning med scannern. Men jag klarade mig och hon fortsatte faktiskt att sova när vi kom hem, så jag hann äta grillad kyckling och Franskt surdegsbröd som jag köpt.

Nu ska jag byta blöja på tösen och fortsätta kolla på Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0