God Sömn, paketsnöre, piffa

Har sovit bra inatt, trodde att jag skulle få problem med att sova utan Zsolt, men inga problem. Jag hade ju Moa :)
Hon sov förresten från klockan 00:30 till 05:30, sen fick hon ersättning. Sen somnade hon igen och sov till 09:45.
Så jag har fått sova ca 9 timmar :) Helt okej!

Ska hämta Zsolt runt 18:25 i E-tuna. Men mina föräldrar kanske kommer hit idag innan, dom ville se mitt julpynt.
Jag slog in julklappar till mamma och pappa igår, dom ligger så fint bredvid granen. Om bara Picasso (katten) kunde ge fan i att tugga i sig paketsnöret! Han älskar nämligen plast :S Knäppis!

Ikväll vet jag inte vad som händer, blir väl att sitta hemma och umgås som en familj skulle jag tro. Zsolt får ta lilla Moa så att jag kan städa och piffa lite i hemmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0