År 2009!

Såg den på Nathalies blogg ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massor! Var gravid, bilade utomlands, födde barn :D


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade som tur inga


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, absolut! :D Syster Sirpa är en av dem


4. Dog någon som stod dig nära?
Ja


5. Vilka länder besökte du?
Tyskland, Tjeckien, Slovakien, Ungern och Serbien.


6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ett hus!


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
20 April då jag fick reda på att jag var gravid.
12 Oktober då Moa föddes.


8. Vad var din största framgång 2009?
Att bli mamma såklart!


9. Största misstaget? 
hmm..


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mådde ju väldans illa i början av graviditeten, blev sängliggande några veckor.
Gjorde ju ganska ont att föda barn, räknas det?
Annars var jag sjuk i November/December.



11. Bästa köpet?
Alla saker till Moa skulle jag tro.
Men också vår Volvo v70.


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Moa och bilen :P


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få träffa Moa, och lära känna henne på BB. Lyckligare har jag nog aldrig varit!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? 
Alla jävla Lady Gaga låtar som jag egentligen inte tycker om men likt fan går och nynnar på titt som tätt iaf!


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lite upp och ner måste jag säga.


16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Gått på gym, sprungit marathon, hoppat fallskärm, du vet sånna vardagssaker :P

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit choklad :S


18. Hur tillbringar du julen?
Med familj, släkt och även vänner detta år.


19. Blev du kär i år? 
Kär? Till och från kanske.


20. Favoritprogram på TV? 
Scrubs, Andra Avenyn, massa dokumentärer, Project runway, Biggest looser mm.


21. Bästa boken du läste i år?
Läste en som jag inte kommer ihåg namnet på, som var jävligt bra.
Nån japansk deckare med mord och falskt spel inblandat, mmmm så bra!


22. Största musikaliska upptäckten? 
eeh... alla dryga nya artister antar jag väl.


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Babyliss Icurl, glammiga lockar med ett enda drag!
Presenkort och cash.


25. Något du önskade dig men inte fick?
ett hus...?


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? 
Shoppade på stan med mamma. Hade fika hemma dagen innan.


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag gått NER i vikt istället för upp.


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Gravid med klänningar :) och mycket leggins!


29. Vad fick dig att må bra?
Semester och lilla Moa såklart!


30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Varför skulle ja?


31. Vem saknade du?
Mina katter under semestern :P


32. De bästa nya människorna du träffade?
Alla "släktingar" i Serbien, och Moa förstås ♥

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0