20 hela år!

Grattis på 20 års dagen, lilla mig :)

Idag ska jag och mamma åka på vår efterlängtade shoppingtur :D Har en liten lista som ska kryssas av och fyllas med rea-varor!
Igår kom det lite folk på fika. Zsolts mamma och lillebror, mamma och pappa, Unto och Helena.
Fick presentkort på både Lindex och Gina Tricot :)
Av mamma fick jag ett fotoalbum med foton ur hela mitt liv. Mycket bilder där vi är ute med husvagn och julfirande. Jag trivdes som bäst i husvagnen och på julen :) Väldigt kul att titta i måste jag säga!
Det har varit en tradition för mamma och hennes barn att hon skall ge ett fotoalbum med barndomsbilder när man fyller 20... Jag kommer ihåg när jag hjälpte henne med Satu och Sirpas Album... och nu är det t.om. JAG som fyller 20!! Tiden går fort nu när man har den bakom sig ;)

Efter stadsbesöket med mamma så ska jag till Tati med svärmor och kolla om vi hittar nåt billigt och bra. Sirpa sa iaf att det finns massor med fina kläder, jätte billigt.

Nu ska jag sminka mig :)

Förresten, ett besök på systemet är ju ett måste, även fast jag inte dricker nu :P
Men en smirnoff ice till mig, och en wisky till Zsolt slinker nog ner i kundkorgen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0