Helgen planerad

Idag har jag träffat Sirpa och Christer. Det va så trevligt så :)
Sirpa tog mig t.om. till Max för att äta lite innan hon åkte tillbaka till Sura för att hämta Daniel på dagis.
Det va skönt att prata ut lite om saker angående bebisar och förberedelser.
Ringde även och pratade med bvc på Viksäng om deras föräldragrupper. Jag måste tydligen ringa till barnmorskorna under deras telefontid imorgon. Men det verkade som om jag måste skriva in mig på deras läkarmottagning för att kunna gå på deras föräldragrupp, vilket betyder att jag ännu en gång måste byta läkare, vilket jag inte vill. Får se vad dom säger imorgon. Fick inbjudan till föräldragruppen i sura nu också, som är för unga mammor. Har svårt att välja vilket jag ska gå på :S

Gud va jag längtar till imorgon. Då är det nämligen löning för Zsolt och vi ska storhandla :D Jag tycker alltid det är lika skoj! Och på lördag ska vi åka runt och leta efter ett passande skötbord och badbalja mm. Efter det ska vi äta lunch på restaurang Hong Kong i stan, Yummie! Senare på lördag kvällen kanske vi ska hitta på nåt med vår vän Micke, och sen på Söndag ska vi åka till Ramnäs och Zsolt ska hjälpa pappa att bygga om farstun. Skönt att ha helgen planerad :)


Här är våra magar tillsammans. Här syns det verkligen att hennes mage växer rakt ut, medans min växer hela vägen runt om.


Kommentarer
Postat av: Nathalie-Ungmamma till Athida

kan tipsa om biltemas babybadkar och babybadhjälp. Kostar väldigt lite, och är super bra :) -Mycket mycket biligare än typ aros baby osv..



varför unga mammor? jag går ju i vanlig föräldra grupp i Sura??

2009-08-13 @ 15:19:30
URL: http://nathalief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0