Trött måndag

Helgen gick fort som vanligt :( Vi åkte till Iresjön som vi planerade i lördags, vi sov dock inte över vilket bara var bra. Det kändes skönt att vakna upp i sin egen säng på söndagen. Igår solade vi här på gräsmatan bakom huset, lite brunare blev jag nog. Vi grillade lite och hade picknick. Men det kunde varit bättre, för vi blev bra jävla osams igår :(

Idag har jag sovit huuur länge som helst. Vi somnade runt klockan ett inatt, men jag kände mig ganska pigg när Zsolt gick till jobbet halv sju imorse. Dum som jag är så ligger jag kvar och lyssnar på radio, klart jag somnar om. Sen va det ju kört att orka ta sig upp, så jag sov till halv tre, (14:30!!). Jag som egentligen hade en massa att göra idag. Bl.a. diska, tvätta och dammsuga :S Får ta det ikväll eller imorgon.

Imorgon är det dags för barnmorskan igen :) Ska då fråga om vi kan få gå på föräldrakursen här i Västerås istället för att behöva åka till Surahammar, för vi hamnar ju i sura automatiskt eftersom jag har min familjeläkare och barnmorska där.
Vi ska även till föräldrarätten och skriva på papper om gemensam vårdnad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0