Tacos :S

Ja, idag har jag lovat Zsolt att han ska få äta Tacos... som jag inte ens har kunnat tänka på sen jag blev gravid. Ursch, bara tanken på tacos får mig att må illa, för att inte tala om lukten! :S Så vi har tagit oss till Ramnäs ännu en gång, så slipper vi lukten hemma sen iaf.
Just nu sitter mina föräldrar och min gudmor Sinikka i köket och babblar. Zsolt har åkt till macken i Sura för att dammsuga bilen, och jag ska snart åka och handla på Willys, får ju passa på att hanlda lite billigare. Faktum är att det är billigare att handla på Willys i Sura, än t.o.m. Willys i Västerås :)

Trevlig Helg :)

Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

Tacos som är så gott. När lilla Moa växer upp sen så önskar hon tacos jämt till mat,eller pannkaka för den delen. Så låter det hemma hos oss jämt när man frågar, Fast deras nya favvo (för tillfället) är chili-con-carne, det däremot är urk mat för mig, men vad gör man för husfridens skull ;-) KRAAAM

2009-08-02 @ 22:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0