Surprise!

Nu vet jag vad Zsolt hade för överraskning för sig idag :D
Han hade varit och hämtat upp en massa babygrejer som hans mamma köpt till oss. Ett babygym, en gåstol och barnstolen Acta Graco! Yey! Nu känns det ÄNNU mer verkligt att vi två snart är tre. Jag ska be pappa köra hit spjälsängen också, så har vi det gjort och jag kan börja piffa med lakan och sänghimmel. Måste bara köpa sänghimmeln först :P

Fick hem ett reklamblad från Ellos idag, där jag tydligen hade 50% rabatt på valfritt nyhets-plagg. Så, jag som bara brukar slänga alla kataloger jag får hem och erbjudanden just för att jag INTE ska frestas till att köpa nåt, men jag gick in på hemsidan och beställde två REA varor och en jätte fin rosa tröja i velour, som kostade 299 men tack vare min rabatt betalde jag bara 149.50. De andra plaggen var ett par vita mjukisbyxor för 79.50 och en marinblå top för 99. Får hoppas att det passar :) Är förresten tänkt till hösten då magen är sig själv igen :P

   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0