Pannkakor

Sitter just nu i Ramnäs och väntar på att Zsolt ska klippa färdigt gräset så vi kan åka hem. Vi lockades hit av ett sms från min mamma "- Det finns pannkakor här om ni vill ha. Kraaam mamsen." Och det ville ju i alla fall jag ha, så nu sitter jag alltså här, mätt och belåten. Sen visste jag ju inte att pappa skulle sätta Zsolt i arbete med gräset :S Nej, nu vill jag hem och ta ett bad med mannen, och sen kanske kolla på lite film.
Väntar besök av syster Sirpa imorgon, hon behövde tydligen fördröja tiden medans Christer är hos sjukgymnasten. Vilken tur att jag bor 5 min från sjukhuset :)
Appropå det! Det står i min gravid-bok att det kan vara bra att "övningsköra" vägen till förlossningen innan det blir dags, så att man kan vägen o.s.v. hehe, det fick mig att skämtsamt komma att tänka på Zsolts dåliga lokalsinne. Han kanske faktiskt borde köra några övningsrundor trots att vi har sjukhuset på typ andra sidan vägen, man vet ju aldrig! haha!

Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

Jo det behövs nog reka, för när Jonte och jag åkte in första gången, Fast vi rekat, så åkte han fel 2! gånger. till sist så sa han att jag fick förklara vägen för honom. Det var 30 grader kallt och en massa dis så vi såg ju inte så mycket då, och hade jävulskt ont för den delen oxå. Men den första gången är ju alltid nervösast. Dom andra gångerna var det inga problem alls utan han åkte tom en annan genväg han upptäckt genom åren. Då trodde jag att han åkt vilse, men han bara log och sa vänta bara... Kramiz

2009-08-13 @ 12:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0