Grrrrr

Idag är jag på dåligt humör p.g.a. Zsolt. Vi blev osams igår kväll, och nu dagen efter så tror han ju självklart att allt är okej igen. Om han bara visste hur jävla jobbigt jag tycker att det är att somna osams. Då ligger jag bara och grubblar och grubblar och blir surare och surare. Lägger jag mig sur eller ledsen så är jag på samma humör när jag vaknar igen, alltså är hela nästa dag förstörd också. Har inte lust med nånting, skulle behöva diska och vika tvätt, icke då. Men killar verkar vara så, att man glömmer allt när man sover, iaf så önskar dom att det vore så. I don´t think so!

Jag ska till ikea idag, och kika på lite små tillbehör till Moa som kan behövas. Ska också till Willys och packa på mig lite blöjor, kan ju vara bra att skaffa sig ett litet lager i förväg.
Sirpa ringde och påpekade att det är Rocklunda marknad idag, så vi ska antagligen gå dit tillsammans senare ikväll runt klockan 18.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0