Gravid = Sugen

Hur kommer det sig att man alltid blir sugen på det man absolut inte har hemma?! Just nu vill jag ha Marabou choklad, har vi det hemma?... Nej!
Vi som handlade kakor, youghurt, frukt, chips, glass och mjölk till oboy, igår. Sånt som jag brukar kunna bli sugen på... men nu är man ju sugen på just det som skippades att köpas! Typiskt!

Mamma kommer förbi hos oss efter jobbet, hon ska hämta sin bilnyckel som jag råkat sno med mig i helgen. Jag ska då passa på att plocka hennes ögonbryn, hon kan ju inte sånt själv :P

Vi funderar på att åka och tälta imorgon vid Iresjö, ett gammalt barndomsställe för mig. Mamma och pappa tar ju självklart sin husbil, och Sirpa med familj tar sin husvagn. Vi får nöja oss med tält än så länge, men jag jobbar på att övertala Zsolt till att skaffa husvagn :D Han tycker vi är för unga än så länge.

Nu ska jag äta youghurt iaf, det får duga tills vidare :)

Kommentarer
Postat av: Saara

Woohoo, kolla in klockslaget på inlägget! :D Cooooolt

2009-08-06 @ 11:12:24
Postat av: Syster-Yster

För unga för husvagn?! Nej det är ni inte, för våra husvagnsgrannar i bjurs Var bara 19 när dom skaffade sig en egen husvagn och har det än i dag och är nu blir snart 30. Bättre sätt att tillbringa semester på finns inte. Billigt och man kan åka när man känner fört.Kramiz

2009-08-13 @ 12:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0